onsdag 20. juni 2012

Har du vore på Hovden Alpin Lodge?

...Visst ikkje, då er det verkeleg verdt å ta turen dit ein kveld, i løpet av hausten/vinteren...
...Gjerne saman med gode vener, eller kva med ein avslappa kjærestekveld....?

Då eg feira min 30års dag tidlegare i år, vart eg overraska med eit brev om at eg måtte vere klar til å ut på vift innan ein time! 
Oh my! men eg rakk det... :-)
Òg på døra, ein time seinare, møtte ein gjeng med gode veninner opp. 
Dei ville gjere stas på meg, med sprudlevatn, sjølvlaga krone og strålande humør, samt ein betre middag... 
...Kor den betre middagen skulle inntakast, visste eg lite om... 
Men, tilslutt viste det seg at turen gjekk til fantastiske Hovden Alpin Lodge, som ligg omlag 30 minuttars køyring frå heimstaden vår. 
Omgjevnadane, maten, atmosfæra...alt..
...SUKK... 
...Det var ein perfekt kveld...
...Heldige oss, som har dette i nærleiken....


Berre sjå sjølv....



ALLE BILETE ER LÅNT FRÅ HOVDEN ALPIN LODGE SINE HEIMESIDER!
HEIMESIDA DEIRA, DEN FINN DU HER:http://www.hovdenalpinlodge.no
hovdenalpinlodge-21
....Innbydande inngangsparti...
 ...vakkert...

hovdenalpinlodge (7 of 12)
...Den vakre hallen, som møter deg når du kjem inn...


hovdenalpinlodge-20
....Det er lett å nyte eit betre måltid i slike omgjevnadar...
...Og med ein flott utsikt, både på dag -og kveldstid...

hovdenalpinlodge-17
...Stilige retro skibilder, som passer inn i skilodge stilen...



hovdenalpinlodge-13
...Eit lite lesehjørne skaper ei lun og koselig stemning...
 ...frå ein bokelskars perspektiv i alle fall... 



hovdenalpinlodge-18
...Mykje grovt tre... Me like...


hovdenalpinlodge (8 of 12)
 ...Vakkert...


hovdenalpinlodge-14
...Lett å like, akkurat min smak...


hovdenalpinlodge-16
....Flotte lamper over bardisken....DRAUME...

Desse bileta gjev i alle fall meg mykje inspirasjon...
...Den lune Lodge/cottagestilen passar, etter mitt syn, midt i blinken til eit hus eller ei hytte på fjellet... 

...Sukk....

...Ha framifrå onsdag, kjære lesarar... :-)

Tudeluuu, som vanleg... : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar