tirsdag 12. juni 2012

Hjerter/hjarte....



...er noko eg likar godt...
...Desse to, dei kjem rett frå naturen...
...Best av alt...
...dei har begge eit minne knytt til seg...

...Steinhjartet, det kom min kjære heim med til meg her nyleg....
...Fint hjarte, frå ein fin og god mann...




...Kvisthjartet, som ligg til pynt på toppen, er minner frå bryllupet til  eit vennepar.... 
...Hjartet er laga av ei god veninne, med godt tolmod! 
Det høyrer med til historia at alle gjestene fekk eitt hjarte kvar...

..
.Eit fint minne, frå ein fin dag - fyllt med kjærleik...




Et godt hjerte lærer hurtig kjærlighetens språk.







Så tag mit hjerte i dine hænder, men tag det varsomt og tag det blidt, det 
røde hjerte - nu er det dit.




....Høgsesongen for bryllup, òg for feiringa av kjærleiken, er godt i gang....

...Derfor var det passande med nokre ord om kjærleik og hjarte. Desse orda fylgjer oss hand i hand gjennom livet. 

...Dei har ein livsviktig funksjon, både for å kunne eksistere, òg for å kunne utvikle oss som menneske, i samspel med andre ...

...utruleg fantstisk og fascinerande...




...STØRST AV ALT ER KJÆRLEIKEN...




Kjærligheten er en kraft som enten kan løfte oss eller ødelegge oss. Den kan føre oss fra himmel til helvete i løpet av sekunder. Men det er verdt risikoen.


Kjærlighet er


Ynskjer dykk alle ei fortsatt fin veke! 
-Tak vare på kvarandre, og nyt kjærleiken-

...

PS:Eg er snart tilbake med litt interiør -og pyntebilete, skal berre dille litt i huset, og på sirkus fyrst... :)

...Me sjåast på torsdag, tenkjer eg:)....


Tuddeluuu...

1 kommentar: