onsdag 19. september 2012

Haustgleder...

Hausten er her... 
Den beste tida på året...
I alle fall når det kjem til intetiør og mote....
...Ull, strikk, skinn, store, mjuke og varmande plagg....
....Masse fine fargar...
...Og lyng...




Kva gjev vel meir hauststemning i lag med dei oransje trea, som lyngen?

...Vinkjølaren frå COVENT GARDEN, gjer nytta som potteskjular...
...Ljosestake frå Hûbsch, duftljos frå ROGN...
 ... Brettet kjem frå Perfect Home...




...Lilla, frodig og fin...
...Pyntar opp heimen med sin friske farge...
Saman med litt levande ljos, eit deilig pledd og ei god bok...
...då er haustkvelden komplett....

...Oliventreet kjem frå Hus & Heim, og det passa perfekt i den gamle krukka....
...Ljoslykt frå Trend Design, Hus & Heim...


...Eller kva seier du...?

...Bokstabelen er høg for min del...
...Gler meg til å setje av tid til å kunne nyte gode bøker...


Fin lykt eller....?

Eg var ein av dei heldige, og fekk med meg denne lykta på opningsdagen av det nye senteret... 
...Desse var til halv pris, og dei var det rift om kan eg fortelje....

Det var vinn eller forsvinn frå døra opna, om du ville ha ei av desse med heim, hi, hi... :-)
...Omlag 15-20 minutt etter opning, var alle lyktene(små og store) vekk...

...Fine er dei, og dei passar perfekt inn her i heimen...

Ynskjer deg ein fin-fin onsdag...


Gjer kvelden og morgondagen god!

KOS DEG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar